Re: Restart

Selam,

Nedense son mailler gelmedigi icin cevap veremedim.
Az once webdeki mail arsivinde gordum mailleri
Simdi cevapliyayim.
Bu sorun Sarge rc1 kurdukdan sonra oldu. Daha
herhangi bir isletim sistemi yoktu o yuzden onceden
nasil oldugu konusunda bisey diyemiycem.
Sarge rc1 disinda suse 9.1 live cd 2.6 kernel ile
denedim sorunsuz olarak reboot etti.
Sargeyi on tanimli kurmadim 2.6 kernel ile kurdum.
Ancak eger faydasi olacaksa 2.4 cekirdeklede
deneyebilirim makina bir sure daha musait olacak.
Problemin sarge rc1 ile alakali olup olmadigini
kesin olarak nasil anlayabiliriz. Sayet sorun sarge den
kaynakli ise gerekli bilgileri ulastirabilirim.
Bu arada server in boardi SE7501BR2 intel server board
Bu konuda google da bir takim seyler buldum ama cokda
aciklayici degil dogrusu.
Umarim bi cozum bulabiliriz yoksa istemeyerekde olsa
baska dagitim kurmak zorunda kalicam. Reboot meselesi
onemli cunku makina elimin altinda olmayacak surekli
uzaktan erisicem.

Tesekkurler
iyi Calismalar
Soydan T. Renkmen

Merhaba,

* Soydan T. Renkmen [2004-08-10 16:22:18+0300]
> Sarge rc1 kurulu bir sistemim var
> makinayi komut ile kapatmaya calistigimda
> sorunsuz kapaniyor ancak restart etmek istedigimde
> nedense restart olmuyor. Servisler filan duruyor
> en son asagidaki satirlari yazip kaliyor. Bu konuda
> fikri olan var mi ? Neden olabilrki boyle bisey.

Bu sorun Sarge rc1'i kurduktan hemen sonra mi bas gosterdi?  Onceden
durum nasildi?  Sarge'i ontanimli 2.4 cekirdegiyle mi kurdunuz?  Problem
Sarge rc1 ile alakali ise debian-boot'a raporlayabiliriz.  Boyle bir
durumda 'lspci' ve 'lspci -n' ciktilarina ihtiyacimiz olacak.