Re: Yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba,

* Burç Acaralı [2004-08-02 05:03:36+0300]
> Debian GNU/Linux sistemini kurmaya çalışırken google aracılığı ile
> netten yardım almaya çalıştım..
>
> Ve www.fazlamesai.net <http://www.fazlamesai.net/>  adresindeki Debian
> kurulumu yazınızla karşılaştım.. Güzel ve temiz ve anlaşılır bir
> anlatımla yazmışsınız. Bu yüzden öncelikle emeklerinize teşekkür etmek
> isterim..

Rica ederim, yardimci olmasina sevindim.

[...]
> Sizden ricam şu;
>
> Debian'ın orjinal görünümüne yani KDE display manager'a nasıl
> geçeceğimi ve bunun için ne yapmam gerektiğini açıklarsanız çok
> sevinirim..

Kastettiginiz gorunum Debian'a ozgu degil, KDE hemen her dagitimda
bulabileceginiz masaustu (desktop) ortamlarindan biridir.  Debian Woody
ile birlikte gelen KDE surumu (2.x) biraz eskidir.  Ralph Nolden
tarafindan hazirlanan, nispeten yeni ve sorunsuz sekilde kurulum
yapabileceginizi tahmin ettigim bir surum icin asagidaki satiri APT
kaynaklarina (/etc/apt/sources.list) ekleyin:

  deb ftp://ftp.ulak.net.tr/KDE/pub/kde/stable/3.1.5/ stable main

ve su komutlari kullanin (ilgili bagdaki README dosyasindan adapte
ediyorum).

  apt-get update
  apt-get install arts kdelibs kdebase kde-i18n-tr \
                  kdegraphics kdeadmin kdemultimedia

Koffice icin soyle bir komut uygun gozukuyor:

  apt-get install koffice koffice-i18n-tr

Yukarida ozetledigim yukseltme islemini test etmedim.  Bu tur sorulara
daha genis katilimla cevap bulabileceginiz Debian Turk listesine de bu
iletiyi CC'liyorum.  Listeye uye olmanizi tavsiye ederim.  Bu islem icin
asagidaki bagi kullanabilirsiniz:

  http://lists.debian.org/debian-user-turkish

Iyi calismalar,