RE: Debian Paket Yapımı

Paketin kaynakları hariç equivs dizinini gönderebilirmisiniz ?

Mehmet Türker

-----Original Message-----
From: Osman Yuksel [mailto:yuxel@sonsuzdongu.com]
Sent: Monday, August 02, 2004 2:48 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Debian Paket Yapımı

Selamlar,
bir paket yapmaya çalışıyorum
bunun için /usr/local/share/paketim gibi bir klasörü kullanmam lazım paket yapımında debian/dirs içine "usr/local/share/paketim" i ekliyorum buraya kadar herşey normal, paket düzgün kuruluyor çalışıyor ancak paketi kaldırmak istediğimde apt-get remove şöyle bir uyarı veriyor

dpkg - warning: while removing bla, directory `/usr/local/share' not empty so not removed.

burda garip olan /usr/local/share'i kaldırmaya çalışması ben /usr/local/share'i değil /usr/local/share/paketim'i kaldırmasını istiyorum.
yanlış yaptığım birşey mi var acaba ?

teşekkürler...