Kde wallpaper göstermiyor.

Merhabalar,

Debian sarge kullaniyorum ,ekran kartım onboard geforce 4 mx 128mb

quake3 te çözünürlüğü değiştirince oyun çözünürlüğü değiştirmeden kapanıyordu. Bu sabah onunla biraz uğraşayım dedim. çözünürlüğü değiştirmeye çalışınca oyun direk kapanıyor ve şu hatayı veriyordu ..loading libGL.so: QGL_Init: Can't load libGL.so from /etc/ld.so.conf or current dir: libglide2x.so: cannot open shared object file: No such file or directory
failed
...loading libMesaVoodooGL.so: QGL_Init: Can't load libMesaVoodooGL.so from /etc/ld.so.conf or current dir: libglide2x.so: cannot open shared object file: No such file or directory
failed
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
Error: GLimp_Init() - could not load OpenGL subsystem

bende bu hata msg i üzerine libglide2 ve glide2-bin paketlerini yükledim daha sonra denediğimde quake çoooooooook yavaş çalıştı. o kadar yavaşki oynamanız mümkün deil. herneyse tekrar quake ten çıkınca wallpaper im yerinde
mavi bir renk vardı :(
wallpaper ı değiştirmeye çalıştım bir işe yaramadı. başka kullanıcı adıyla denedim yine işe yaramadı .kde dizinini ve
.kderc yi sildim yine birşey olmadı. :(

işin ilginç tarafı kdm ekranındayken arka plan resmini gösteriyor fakat oturum açıldığı zaman göstermiyor ve arkaplan resmini çizmek için kdewebdestop gibi uygulamalar kullanınca bir sorun olmuyor. renkleri de değiştirebiliyorum ama kesinlikle bir resim koyamiyorum sonra jpg deilde bir bmp resmini koymayı denedim bu sefer
çalıştı ?
sorun ne olabilir ve ne yapmam lazım. ayrıca quake teki problemime de yardımcı olabilirseniz iyi olur

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler