Re: apt ve hdparm

* Serbülent ÜNSAL [2004-06-28 09:53:18+0100]
> Merhaba ben 2 yillik Linux ve 1 günlük bir debian
> kullanicisiyim. Yeni kurdu?um sistemimle ilgili birkaç
> sorum var.
>
> 1- hdparm ile normal diskim için yapt???m ayarlar
> (hdparm -c1 -d1 -X66 ...)okuma performansini 7 katina
> çikardi çok memnunum, peki ayn? ayarlari scsi diskim
> içinde yapabilirmiyim ? nasil ?

Hayir, hdparm ATA/IDE icin kullanilan bir aractir.  SCSI icin boyle bir
seye ihtiyac duyacaginizdan emin degilim.

> 2- apt ile testing veya unstable bir bir paketi almak
> istedi?imde (apt-get install paket/testing ?eklinde)
> paket bulunamad? diyor. kaynak olarak
> ftp.tr.debian.org u kullan?yorum.

Testing ve Unstable depolarinin her ikisi de  /etc/apt/sources.list'te
tanimli mi?

deb http://ftp.tr.debian.org/debian testing main contrib non-free
deb http://ftp.tr.debian.org/debian unstable main contrib non-free