Re: debiana kolay gecis

Böyle sistem geçişlerinde hesapta olmayan sorunları da göze almak lazım.

Perl ile aranız iyiyse sorun olacağını sanmam. Ancak dosyaları birebir
kopyalamak daha fazla sorun çıkartır. Bunun yerine ufak bir perl programı ile
passwd dosyasından username,homedir,shell gibi önemli değerleri, shadow'dan
da şifrelenmiş parolayı alıp öncelikle bir dosyaya kaydetmeniz, yeni sistemi
kurduktan sonra gene ufak bir scriptle bu dosyadaki datalara göre hesapları
yaratmanız gerek. Teorik olarak bir dağıtımdan başka bir dağıtıma geçmek
sorun değil, ancak bu tip dönüşümler yapmanız gerekecektir.