Re: (forw) [bsenyuz@gsu.edu.tr: php - mysql - apache - phpwiki]

Merhaba,
14-06-2004 Pazartesi günü saat 11:22 sularında, Recai Oktas dedi ki:
> Selam
>
> Herseye bastan baslamam gerek, oncelikle kurulu olanlari nasil uninstall eder,
> ardindan da gercekten calisan bir guide nasil bulabilirim? Bu sorunlari
> basimiza acan sey birsuru kurulum denemesinin basinda, ortasinda veya sonunda
> hata vererek yarim kalmis olmasi!
Oncelikle biraz daha teknik ayrinti verebilirseniz daha iyi olur. Kendi
sistemimde (testing) bu uc paketi de "apt-get install" ile kurmus ve cok
kucuk birkac degisiklikle calisir hale getirmistim.

Kurmaniz gereken paketler:
php4 php4-mysql apache (veya apache2) mysql-server

Varolan paketleri "apt-get remove paketadi" ya da "dpkg -r paketadi"
seklinde kaldirabilirsiniz. Paketleri sistemdeki tum konfigurasyon
dosyalariyla birlikte kaldirmak icin ise "apt-get --purge remove
paketadi" ya da "dpkg -P paketadi" komutlarini kullanabilirsiniz.

Sisteminizdeki paketleri "dpkg -l" komutu ile gorebilirsiniz.

Iyi calismalar...