Re: Fw: Debianda Gnome kurulumu yapamıyorum

Merhaba,

On Tue, 2004-06-08 at 09:40 +0300, Kürşat TÜRKÖNER wrote:
> Söylediğiniz gibi kurulum yaptım fakat şimdiki durum ;
>
> Fatal server error:
> no screens found
>
> XIO: fatal IO error 104 (connection reset by peer) on X servert ":0.0"
> after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaning.
>

> monitörü bulamadım tarzı bir hata alıyorum ekran kartım onboard sis
> ayarlarken bende sis i işaretlemiştim fakat açarken yazılar gidip
> geliyor sonrada monitor not found diyor.
> Bu ayarları nereden hangi dosyadan değiştirmem mümkün yardımcı
> olabilirmisiniz...
>
> Yardımlarınız için teşekkür ederim!

Adım adım:

      * Sisteme root olarak girin.
      * "xf86cfg" komutu verin. 20 saniye kadar bekleyip
        Ctrl+Alt+Backspace'e (Enter'ın tam üstündeki tuş) basın. Konsola
        geri döneceksiniz.
      * "cp /root/XF86Config.new /etc/X11/XF86Config-4" komutu verin.
      * "xf86cfg -textmode" komutu verin, karşınıza bol renkli, ayarları
        kolaylıkla yapabileceğiniz bir ekran gelecek. Burada birçok
        seçenek halihazırda sizin için seçilmiş olacak. Monitörünüzü
        doğru seçmeyi ve klavye düzeninizi Türkçe yapmayı unutmayın.
      * Tüm ayarları tamamladıktan sonra "/etc/init.d/gdm start" komutu
        verin.

İyi eğlenceler,
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)