Re: Fw: Debianda Gnome kurulumu yapamıyorum

08-06-2004 Salı günü saat 12:39 sularında, Kürşat TÜRKÖNER dedi ki:
> dosya içerisinde nereyi değiştireceğim acaba
> screen altınta device bölümüne sis yazdım kapadım açtım fakat olmadı
> yine olmayınca screen yazan bölümün altında yazan herşeyi sildim yeniden
> açtığımda bana konfigre edebileceğim bir menü çıkartacağı umuduyla ama
> yinede olmadı.
Surucu problemini cozebilmek icin ekran kartinizin modelini de yazabilir
misiniz? "lspci" komutu ile bulalirsiniz. Google'dan bu model icin
kullanilan baska suruculer (vga yada vesa gibi) var mi onu da
ogrenebilirsiniz.

"dpkg-reconfigure xserver-xfree86" (ilk mailde bu komutu yanlis
vermisim, ozur dilerim) ile bahsettiginiz tarzda bir menu ekran
uzerinden konfigurasyonu bastan yapabilirsiniz...

> Programı tekrar silip yüklemek için neler yapabileceğim konusunda da
> yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum
Bunun gerekli olabilecegini sanmiyorum.

Iyi calismalar...