Re: Fw: Debianda Gnome kurulumu yapamıyorum

Merhaba,

08-06-2004 Salı günü saat 09:40 sularında, Kürşat TÜRKÖNER dedi ki:

> monitörü bulamadım tarzı bir hata alıyorum ekran kartım onboard sis
> ayarlarken bende sis i işaretlemiştim fakat açarken yazılar gidip
> geliyor sonrada monitor not found diyor.
> Bu ayarları nereden hangi dosyadan değiştirmem mümkün yardımcı
> olabilirmisiniz...
Sorun ekran kartinizin ayarlarinda. Ayarlari, elle /etc/X11/XF86Config-4
dosyasindan, ya da "dpkg-reconfigure x-server-xfree86" ile gelen
yapilandirma ekranindan degistirebilirsiniz.

> Yardımlarınız için teşekkür ederim!
Iyi calismalar...