Re: Debianda Gnome kurulumu yapamıyorum

On Mon, 2004-06-07 at 11:20 +0300, Kürşat TÜRKÖNER wrote:
> Bir Türlü kurmak nasip olmadı şu gnome u daha önceden enver bey
> yardımcı oldu fakat internetten çektikten sonra yinede
> çalışıtıramıyorum. bende debian ın tüm Cd leri çektim bana yardımcı
> olmanız mümkünmüdür. Ne yapmam gerekiyor. normal kurulumu yapıyorum
> partition yaratıyorum yüklemeyi yapıyorum ama grafik arayüz
> çalıştıramıyorum. internetim fazla iyi değil sadece CD den kurmak
> mümkünmüdür?

Pek değil. Yani aslında mümkün, CD'lerin içinden çıkacak sürüm yaklaşık
4 yıl öncesine ait olan GNOME 1.4 sürümü olacak.

Ama unstable kurarsanız GNOME 2.6 sürümünü kullanabileceksiniz.

> Daha önceden enver beyin önerdiği kurulum bu fakat hiçbir ilerleme
> kaydedemedim.
>
> deb http://archive.progeny.com/debian/ unstable main non-free contrib
>
> satırını /etc/apt/sources.list dosyanıza aynen yazın ve diğerlerinin
> başına "#" işareti koyun. Sırasıyla:
>
> apt-get update
> apt-get dist-upgrade
> apt-get install x-window-system gnome gdm*
>
> komutları verin. Sorulan sorulara doğru yanıtlar verirseniz sisteminiz
> GNOME ile açılacaktır.

Bu komutlardan herhangi biri sırasında herhangi bir hata mesajı aldınız
mı? "lspci" komutunun çıktısı ve /etc/X11/XF86Config-4 dosyanızın
içeriği nedir?

İyi çalışmalar,
--
|          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)