Debianda Gnome kurulumu yapamıyorum

Bir Türlü kurmak nasip olmadı şu gnome u daha önceden enver bey yardımcı oldu fakat
internetten çektikten sonra yinede çalışıtıramıyorum. bende debian ın tüm Cd leri çektim bana yardımcı olmanız mümkünmüdür. Ne yapmam gerekiyor. normal kurulumu yapıyorum partition yaratıyorum yüklemeyi yapıyorum ama grafik arayüz çalıştıramıyorum. internetim fazla iyi değil sadece CD den kurmak mümkünmüdür?

Daha önceden enver beyin önerdiği kurulum bu fakat hiçbir ilerleme kaydedemedim.

deb http://archive.progeny.com/debian/ unstable main non-free contrib

satırını /etc/apt/sources.list dosyanıza aynen yazın ve diğerlerinin
başına "#" işareti koyun. Sırasıyla:

apt-get update
apt-get dist-upgrade
apt-get install x-window-system gnome gdm*

komutları verin. Sorulan sorulara doğru yanıtlar verirseniz sisteminiz
GNOME ile açılacaktır.

   Kolay Gelsin !!!
Kürşat TÜRKÖNER