Debian ve Müzik : AGNULA - DeMuDi

Debian GNU/Linux tabanli ve bilgisayarli müzik yapan müzisyenlere yönelik bir sistem:

- http://www.agnula.org/
- http://www.agnula.org/index2_html

Bu tür "belli bir konuya özel" Debian tabanli dagitimlarin önemli oldugunu düsünüyorum. Eger söz konusu özel Debian dagitimi ile ilgili bir yerlerde (tercihan Türkce) elestiriler okursaniz (ya da bu tür bir inceleme/elestiri yazma heveslisi, becerikli bir tanidiginiz varsa) lütfen beni de haberdar edin.

En önemli müzik uygulamalarinin bir araya getirildigi listeyi de su adreste bulabilirsiniz:

- http://www.agnula.org/packages/