Re: Debian Istiyorum Fakat..

Merhaba,

* hasan [2004-01-06 11:43:26+0200]
> Merhaba . size nerede sorun oldugunu soylemek icin tekrar kurmak icin
> ugrastim ve sabaha kadar download ettikten sonra guzel bir debian kurdum
> . Bekledigime ve ugrastigima deydi bence . Simdi turkce sorunu nasil
> hallediliyor onu arastiriyorum . Tek istedigim turkce Q klavye duzeni ve
> turkce harflerin cikmasi .

O hatalar d-i svn'de duzeltilmis durumda.  /etc/console-tools/config
dosyasini acarak su degisiklikleri yapar misiniz?

	* SCREEN_FONT_MAP=iso09 yazan satirinin basina '#' karakteri
	  koyarak o satiri etkisizlestirin:

		#SCREEN_FONT_MAP=iso09

	* Dosyanin sonuna su satiri ekleyin:

		APP_CHARSET_MAP=iso09

	* Dosyayi kaydedip ciktiktan sonra su komutu calistirin:

		/etc/init.d/console-screen.sh restart

X Window'u kurduktan sonra ucbirim olarak xterm veya rxvt gibi birsey
kullanacaksiniz, 'language-env' paketini kurun ve 'set-language-env -l
tr' komutuyla Turkceleme yaparken "Genisletilmis ayarlar" seceneginin
"Hayir" olmasina dikkat edin (ontanimli cevap "H"dir, yani o soruyu
Enter ile gecmeniz yeterli).