Re: Debian Istiyorum Fakat..

* e2e [2004-06-06 11:02:40+0300]
[...]
> Ben sarge-netinst-beta4'u (linux26 ile) denedim, ama dil seceneklerinden
> turkce {fq} sectigimde (hatayi tam hatirlayamiyorum) bir hatayla "Dil
> Secimi" ekranina geri dondu. Ingilizce secince kuruluma devam edebildim.

Bu konuyu 3-4 kere yazdim, bir kere daha hatirlatayim.  Yukarida
verdigim bag _test rc1_ iso'sudur ve beta4'de var olan Turkce klavye
secimi hatasi bu yeni surumde giderilmistir.  Lutfen beta4 iso'larini
kullanmayin, yakinda duyurulacak rc1 iso'sunu bekleyin veya test rc1'i
(buna 'tc1' de diyoruz) kullanin.