Debian Istiyorum Fakat..

Merhaba , RH9 dan sonra bir turlu Fedora ile barisamadim. Linux konusunda da uzaman degilim. Fakat Linux Senliklerinden beri Debian kurmak istiyorum . Woody nin benim donanimlari tanimayacagindan eminim . Bu yuzden Sarge icin 110mb Net install CD si indirdim fakat ondanda kuramadim . SID den bahsediliyordu onu inceledim unstable , never realesed falan diyor.Knoppix i cok begeniyorum , ama hdisk e kurunca yinede tatmin etmedi . Ben ne yapmaliyim , bir yardimci olursaniz sevinirim. Iyi calismalar.

Hasan Degismez.