Re[4]: apt-get depo sorunu

Hello bilginx,

Wednesday, June 2, 2004, 7:10:23 PM, you wrote:

bbet> Merhaba,

bbet> Ben ftp2.it.debian.org'u kullaniyorum ve memnunum da

bbet> Bilgin

bbet> Quoting Levent YILDIRIM <levent@ankara.edu.tr>:

> [...]

Pardon edu.tr dasiniz ve memnunsunuz oylemi ? !!! Yani 155 MBit ile cekmek yerine
gidip yurt disi hattini mesgul ediyorsunuz.

Eeeee ne diyeyim. Yurt disi hatlarimizi bu sekilde verimli
kullandiginiz icin sizi tebrik etmek istiyorum.

--
İyi Günler,
 Levent YILDIRIM