Re: rpm sorunu

Debian'in standart paket sistemi deb'tir. rpm paketlerin kurulumu sorun
yaratir. illaki rpm kumak istiyorsaniz. oncelikle alien kurun:

apt-get install alien

daha sonra rpm paketinizi asagida komutla deb formatina cevirin:

alien --to-deb package.rpm

ve

dpkg -i package.deb

ama internet baglantiniz iyiyse sistemizi testing veya unstable olarak
guncelleyip debian'in 15000 civarindaki yuksek kaliteli paketlerini
kullanabilirsiniz.

--
Selman ULUG <selman@softhome.net>