Re: Linux Şenliği - Ankara

On Cum, 2004-05-07 at 23:05 +0300, Murat Demirten wrote:
> Selam,
>
> Linux şenliği kapsamında 16 Mayıs pazar günkü oturumda Debian konulu sohbete,
> gelme imkanı olan herkesi bekliyoruz. Bir seminer havasından ziyade, daha çok
> sohbet tarzı bir şey olacaktır, katılım ve meraklı arkadaşların sayısı
> önemli :)

Ben yarın, hay Allah saat sabahın 6:20 si olmuş :), yani bu akşam yola
çıkıyorum. Malum hazırlıklarla ilgilenilmeli :) bu arada Murat ne zaman
Ankara'da olacaksın? O kadar redhat-slackware delisi arasında aklımı
kaçırmayayım birde :)

Birde şenliğe gelmeyi düşünenler listeye ya da bana mail atabilir mi?

--
Erçin EKER
UIN     : 82166138

Born to use Debian