Re: Re[2]: [Fwd: Re: Linux Şenliği için Debian Yansısı]

On Çrş, 2004-05-05 at 15:19 +0500, Levent YILDIRIM wrote:

> Hoca bu listede olupta adres soruyorsan daha ne diyeyim.
>
> ftp.tr.debian.org

önceki mesajlarda belirttiğim gibi Milli Kütüphane'nin internet
bağlantısı pek iyi değil, Benim derdim Debian için yerel ağa bir yansı
iliştirmek. Proxy olayıda pek pratik olmayacak o nedenle  un i386 ve
powerpc apt depolarını şenlik için kurulacak yerel ağdaki bir sunucuya
aktarıp ordan kurmak istiyorum. Amacım mantık olarak, ftp.tr.debian.org
un bulunduğu yerel ağdaki bir makineye debian kurmak gibi, dış ağı
(internet) olabilgiğince gereksiz hale getirmek.

Derdimi pek iyi ifade edememiş labilirim kusuruma bakmayınız, hem
uykusuzum hemde müşterilerin "sasser" dertlerini çözüyorum :"(

Herkese kolay gelsin.