Re: Linux Şenliği için Debian Yansısı

apt-proxy de kullanabilirsiniz. yerel aginizdaki herhangi bir
makinaya(A_MAKINASI ornegin) bunu kurup diger tüm makinalara bu
makinanın adresini

deb http://A_MAKINASI:9999/debian sid main contrib non-free
deb http://A_MAKINASI:9999/non-US sid/non-US main contrib non-free

şeklinde vermeniz ve diğer girdileri comment'lemeniz yeterli olacaktır.

gereksiz yere tüm paketleri (hem de bir kaç mimari) yansılamanızın bence
geregi yok. Apt-proxy ile, gereken paketler çekildikten sonra
apt-proxy'li makinanın cache'inde kalırlar tekrar gerek duyulduklarında
debian yansılarına yük bindirilmez.

sevgiler,
baris