Re: Linux Şenliği için Debian Yansısı

On Sal, 2004-05-04 at 14:58 +0300, Selman ULUG wrote:
> komple yansi indirmektense apt-cache kullanarak bir makine uzerinde
> cache olusturulursa daha kolay olmaz mi?

Milli Kütüphane'nin internet bağlantısı büyük ihtimalle 512K'dan daha
iyi olmayacak, birde birazda özelleştirerek kurulum yapmayıda
düşünüyorum. Büyük ihtimalle bir web proxy kuracağız, bu nedenle en
iyisi linux.org.tr ya da ankara üniversitesi (ftp.tr.debian.org) ni
yansılamak olacak sanırım :) bu arada tek bir mimarinin apt deposu kaç
GB yer tutuyordu bir fikri olan var mı?

http://senlik.linux.org.tr