[Fwd: Re: Linux Şenliği için Debian Yansısı]

--- Begin Message ---
On Sal, 2004-05-04 at 14:20 +0300, Afsin Taskiran wrote:
> Merhaba;

> Ben bi ara calismistim ama simdilik vazgectim. Recai Bey bi kac script
> var bunun icin kolay bir is demisti.

evet var, apt-mirror ve debmirror gibi ama daha önce yapan birisinin
bunu yapması daha kolay olur :)

> Ben geliyorum :) MK nin internet hizi nasil ? Uleknet ten kurmak icin
> yeterli olmaz mi?

MK'nın hızı 512K imiş, ulakbim'le görüşülüp bağlantı hızının artırılması
konuşuluyordu, bakalım ne olacak. her defasında da ulaknetten paketleri
indirmek pek pratik değil ayrıca :)

> iyi calismalar
>
> Afşin TAŞKIRAN

--- End Message ---