Debian unstable netinst iso

Debian Sarge unstable 100 mb'lýk net install dosyasýný çekerek bir cd ye yazdým. Bilgisayarýmý bununla boot ederek cd'den kurulumu baþlattým kurulum hatasýz sonuçlandý ve daha sonra apt çalýþarak paketleri nereden kurmak istediðimi sordu bende ftp den kuruluma baþladým. istediðim sadece x window system ve basit bir pencere yöneticisi fluxbox yada wmaker gibi fazla programa ihtiyacým olmadýgý için bu þekilde net install yolunu seçtim tamam baðlandý ve ftp den download etti paketleri. Peki daha sonra benim debian linux'umun baþýna bir iþ geldi ve silindi gitti. Daha önceden bu yolla çekilmiþ olan deb. paketlerini bir daha netten install etmek istemiyorum. Bu pakatleri apt hangi dizine çekiyor? ve ben daha sonra bu paketleri bir cd ye yazsam apt ye bu cd yi göstersem apt paketleri buradan okuyarak kurulumu yaparmý yani açýkçasý ben netinst iso yu kullanarak istediðim paketleri bir defalýgýna download edip daha sonra bunlarý bir cd ye yazarak kendi paketlerimi içeren ufak bir debian cd si istiyorum bunu nasýl yapabilirim?

Ayrýca knoppix cd sinin içeriðindeki paketleri unstable sarge sürümüne bir þekilde okutma imkaný varmýdýr sonuç olarak knoppix de sarge deðilmi ?

The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE* http://join.msn.com/?page=features/junkmail