Re[2]: Yerel yansi

Hello Recai,

Wednesday, April 7, 2004, 12:45:34 PM, you wrote:

RO> * Levent YILDIRIM [2004-04-07 10:30:56+0500]

RO> Cok minnettar kaliriz :-)  Tesekkurler.

RO> Ben burada asagidaki komutu basariyla denedim (anonymous erisim sonuc
RO> vermedi):

RO> rsync -avz --rsh="ssh -l roktas-guest" \
RO>
RO> alioth.debian.org:/org/alioth.debian.org/chroot/home/groups/l10n-turkish
RO> $DEST

RO> Kullanmaniz gerekli URI'yi buna gore ayarlarsiniz.  Size bir Alioth
RO> hesabi gerekecek ve ayrica parolasiz SSH girisi.

RO> * Alioth hesabi icin su bagdaki form ile kayit yapin, "isim-guest"
> [...]

Şu an http yada ftp üzerinden ulasilabiliyor. Yansi hergun saat 00:00
da aliniyor sanirim yeterli. Bu araligi isterseniz daha kisa bir
sekilde de degistirebilirim. Adrese ulasmak icin :

http://ftp.tr.debian.org/debian-tr/ kullanilabilir.

--
İyi Günler,
 Levent                            mailto:levent@ankara.edu.tr