LG cd-rom + Debian

Herkese Selam;

Evdeki ve isyerindeki RH9 sistemimde bir suredir apt-get kullaniyorum.
"Ben artik Debian'a gecmeliyim." diyerek, evdeki RH9 sitemimi Debian'a
gecirmeye sonunda karar verdim.
Dun aksam cd'leri isyerinde indirdim ve yazdim.
Eve gidip buyuk bir hevesle makinanin basina oturdum.
Basta hersey cok iyidi, bazi donanimlarimi RH gibi tanimasa da sonra
hallederim diye devam ettim.
Birinci cd'nin isi bitince benim de bitti.
LG cd-rom'um sizlere omur.
Bu olay tamam mandrake'de oluyor ama kimse Debian'da da oldugunu
soylememisti. (Mesela Gentoo icin de sorun yok gibi gorunuyor, yani
sitelerinde Mandrake gibi aciklama yapmiyorlar ama Gentoo da LG
cd-rom'lari yok ediyor)
Aslinda Debian'a gecmeden once Knoppix ve Mepis ile denemistim ve sorun
yoktu. (Sonucta Debian bazli dagitimlar diye dusundum)
Neyse, su anda olu bir cd-rom'la basbasayim. (Hatta CD1 de icinde kaldi!
Sokemiyorum aleti cunki garantisi devam ediyor.)
Simdi gidip, cd-rom'u aldigim yerde salaga yaticam heralde... :-)
"Abi ben bilgisayardan anlamam, dune kadar calisiyodu...Word'de yazi
yaziyoduk, o bozar mi bunu?" :-P
Hadi bana kolay gele...