From: KIVILCIM Hindistan [mailto:sundance@fazlamesai.net]
Sent: Tuesday, February 03, 2004 1:04 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: /dev/hddX den string arama

Partisyonu dd ile bir yere aktarmak mi ?

Partisyon zaten dd edilmis gibi durmuyor mu ? Yoksa yanlis mi biliyorum

Yani bir herhangibir mediumdan dd if=/dev/hdc of=/dev/hdb yaptigimizda
hdb'nin aynisin hdc'de olusturmuyor mu zaten ?

(Komut yanlis olabilir tabi :)

On Wed, 14 Jan 2004 14:12:35 +0200
Emre Sevinç <emres@bilgi.edu.tr> wrote:

> Söz konusu yazilimin dokümantasyonunu biraz daha kurcalamanizi öneririm.
>
> Web sayfasinda şöyle bir ibare var:
>
> "Analyzes file system images generated by the 'dd' command, which is
> found on all UNIX systems and is available for Windows systems. This
> is a raw format and not proprietary."
>
> Belki de önce ilgili "partition"i dd yazilimi ile bir yere aktarip
> sonra bunun üzerinde arama tarama yapabilirsiniz, bu secenegi de göz
> ardi etmeyin.

KIVILCIM Hindistan
fazlamesai.net/sundance
icq:5901115