Debian patched 2.6.0 - sync ve shutdown problemi

Merhaba arkadaşlar,

Debian Sid sistemimin üstüne

apt-get install kernel-source-2.6.0
yapıp, configure ettim, liloyu ayarladim, boot ettim.

Tabi modutils ve mod-init paketlerini update ettim.

Performans gayet iyi, bütün modüller çalışıyor, pre-emptive 2.4 serisindeki
patclerden bile çok daha başarılı (Celeron 460 üzerinde)

Fakat iki temel problemim var

1) sync   komutunu verdiğim anda, o consol durup kalıyor, sistemde bir yavaşlama ya
da o konsolun kullandığı kaynaklarda bir artış yok, ama öyle bekliyor

2) shutdown, reboot, halt vs. gibi sistemi yeniden başlatma komutları çalışmıyor. Çalışmıyor
derken, sistemin sync edildiği aşamaya bile gelinmediğini kastediyorum. Ayın syncdeki gibi
öylece durup kalıyor, diğer konsollara "System will be shutdown" düşüyor ama bunu da ctrl-c
ile kesebiliyorsunuz.

Kernel konfigürasyonunu tekrar tekrar gözden geçirdim ama bunla ilgili bir şey
bulamadım. Temelde 2.4.21'de ne varsa onlar konfigüre edilmiş durumda.

sync ve diğer temel programları da update ettim ama hala bir gelişme yok.

Bir cevabı olan ?

Şimdiden teşekkürler.

KIVILCIM Hindistan
fazlamesai.net/sundance