Re: DGA

Merhaba,

DGA, direkt olarak grafik kartına erişen bir ekran modu/extensionı. Bu moda geçtiğinde
bütün ekran değişiyor. Yani öyle GLXGears gibi pencere içinde çalışan bir programa
DGA'nın etkisi yok.

İkinci olarak XFree4'de bildiğim kadarıyla DGA zaten kullanılmıyor, DGA2 kullanılıyor.

O an hangi modüllerin aktif olduğunu xpdyinfo komutu ile görebilirsin.

Mesela benim makinamda XFree-DGA diye aktif bu modül, kullandığım tek satır da bu iş
için Load "dga" yapmışım ve dga komutu çalışıyor.

Son olarak da Glxgears altındaki 40fps çok düşükten de öte. Benim 460Mhz Celeron
makinamda NVIDIA sürücüleri ile Gforce2Mx kart 1060FPS veriyor. Normalde 400Mhz
cpulu donanim hizlandiricisi olmayan bir grafik karti ile 350'nin altini gormemen gerek.

Umarim bu bilgiler isine yarar

KIVILCIM

KIVILCIM Hindistan
fazlamesai.net/sundance