Re: Kurulu bir paketten .deb oluşturmak

* Selim T. Erdogan <selim@cs.utexas.edu> [2004-01-22 10:28:33-0600]
>    Ben paket yonetimi icin dselect kullaniyorum.  dselect'i acip
>    "select"
> secenegine giderseniz, ilk olarak bu secenegi nasil kullanacaginizi
> anlatan bir sayfa cikiyor.  Onu bosluk ya da enter tusuyla (eski
> dselect'te bosluk idi ama sonra enter oldu) gecince veritabaninizdaki
> butun paketlerin listesi olan bir ekrana giriyorsunuz.  Burada / tusuna
> basip sonra da aradiginiz paketin adini ya da adinda gecebilecek bir
> sozcuk yazarsaniz icinde o sozcugun gectigi ilk pakete atliyor.  Burada
> aynisini yaparsaniz bir sonrakine, vs.  (Hatta /'den sonra yalnizca
> [...]

Uzun bir sure ben de oyle yaptim :-)  Fakat dselect'in veritabanini
yuklemesi biraz zaman aliyor.

Simdilerde `apt-iselect' kullaniyorum:

	http://www.rot13.org/~dpavlin/apt-iselect.html

Bu betik, `apt-cache' sonuclarini Curses tabanli bir ekranda gosteriyor
ve istiyorsaniz kuruyor.  (`sudo' ve `iselect' paketlerine bagimli)
Tavsiye ederim.  Benzer bir bask betik `apteryx', henuz denemedim, fakat
o da guzel gozukuyor:

	http://www.internetlab.org/apteryx/