Re: Kurulu bir paketten .deb oluşturmak

* Mehmet Turker <m@mturker.net> [2004-01-22 16:59:34+0200]
[...]
> Sonra paket oluşuyor. Ama içine kurulduktan sonra update-menus
> komutunu
> çalıştırmak için birşey koymayı beceremedim.
> Bir de pakete dpkg-deb -c ile bakınca bütün location lar ./usr/local/......
> olarak gidiyor . Yani dpkg -i ile install ederken nerde çalıştırırsak oradan
> başlayarak mı yaratacak bunları ?

`update-menus' postinst paket betiginden cagrilir (yani boyle
paketlemisseniz).  Bu paketleme bir anda yapilabilecek bir is degil.
Isinizi kolaylastiracak araclar var suphesiz, `debhelper' gibi.
eclipse'in zaten paketi varsa ugrasmayin bence, yok ben bunu
paketleyecegim diyorsaniz:

	apt-get install maint-guide