derlenmiş kerneli kullanmak

Merhaba,
Knoppix 3.2 kullanıyorum. Sistem HP nx9005 laptop.
Kerneli debian patchli 2.4.24 ile değiştirmek istedim. Kernel source
indripi derledim.
son komutu make bzlilo olarak kullandım ve yeniden açtığımda yeni
kerneli görmüyordu. Elle kök dizindeki vmlinuz linkini /boot altındaki
vmlinuz-2.4.24 ile bağladım. sistem map için de /boot altında aynı işi
yaptım ve yeniden boot ettim. Hala yeni kerneli yüklemiyor.
Tam hatırlayamadığım initrd ile ilgili birşeyler daha olması gerekiyor
sanırım. Yeni kerneli nasıl çalışır hale getiririm ve 2.4.24 kernel son
kernel açığı yönünden sorun taşıyor mu?
Teşekkür ederim.
--
Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr>