FreeBSD / Linux / Debian

Merhaba,

	Debian yeni yeni kurduğum bir işletim sistemi daha önce Redhat daha
sonra FreeBSD kullandım. Gördüğüm kadarıyla Debian paket yönetimi açısından
FreeBSD ile aynı gibi. Çekirdek olarak Linux çekirdeği kullanılıyor.

	Çok fazla rutin testler yapabilecek zamanım olmadığından , Debian
ile diğer işletim sistemlerini karşılaştıran bir link söyleyebilecek biri
var mı ? Veya ISP ortamında kullanan, deneyimlerini aktarabilecek biri var
mı acaba ?

Teşekkür ederim,
Vahric MUHTARYAN