Re: Sadece bir paketi testing e yükseltmek

On Mon, 19 Jan 2004 10:18:40 +0200
"Mehmet Turker" <m@mturker.net> wrote:

> Selamlar;
> Sadece belli paketleri testing'e yükseltip diğerlerini stable'da
> bırakmak mümkün mü? (Yani otomatik olarak) Mesela Mozilla testing
> olarak işaretlensin sonra her upgrade yaptığımda Mozilla testingden
> diğerleri stable dan güncellensin. Mümkün mü?
>
> Mehmet Türker
> http://www.turker.name.tr

Woody kullanırken testing veya unstable'dan paket kurmaya çalışmak çok
kötü bir fikir. Kurmak istediğiniz paketin hemen hemen tüm
bağımlılıkları da testing/unstable dan geleceği için pratikte neredeyse
tüm sistemi unstable a geçirmiş olacaksınız (*). Daha iyi bir çözüm elle
backport etmek veya hazır edilmişleri kullanmak. apt-get.org veya
backports.org adreslerinde woody için güncel mozilla paketleri
bulabilirsiniz. Tabii bunlar resmi olmayan paketler.

(*) unstable dan doğrudan kurmanın kolay olduğu istisnalar olabilir
ancak bu paketler azınlıktalar.