Re: sarge'a geri sayim: 2 hafta

* Volkan YAZICI <volkany@phreaker.net> [2004-01-14 12:23:03+0200]
> DWN'de cikan bu haftaki sayida bakin ne guzel bir sey buldum:
>
> http://lists.debian.org/debian-devel/2004/debian-devel-200401/msg00264.html
>
> /* begin: ufak bir alinti */ As this message shows, sarge is actually
> approaching release; if the lm-sensors, KDE, GNOME, and glibc issues
> were dealt with, sarge could probably be released for i386 in about
> *two weeks* (by removing remaining RC-buggy packages).  /* end: ufak
> bir alinti */
>
> (yani yukaridaki yaziyi turkce bilmeyenlerin de anlayacagi sekle
> sokamaya calisacak olursam: 4-5 sorun disinda 2 haftaya kadar i386
> [...]

Keske dedigin gibi olsa ama ben o kadar umitli degilim.  Mesajda aslinda
mealen su deniyor: "Gelistiriciler Sarge'in kisa surede cikacagina
inanmadigindan kendi paketlerindeki hatalari duzeltmek yerine surekli
yeni paket upload ediyorlar.  Halbuki ozellikle falanca paketlerdeki
bug'lar giderilmesi uzerinde yogunlasilsaydi Sarge 2 haftaya kadar
cikmis olurdu."  Mesajin sonunda ise -benim hala gercekci bulmadigim-
bir sure *temennisi*i de ifade edilmis (bir iki ay):

	* So get your acts together; a big push could get sarge released
	* within a month or two, no problem.

Ben hala Sarge'in yaz aylarindan once cikamayacagini dusunuyorum, umarim
yanilirim.

P.S. Ayni thread'den ilginc bir not.  Apache paketlerinden sorumlu grup,
Sarge'in (ve dolayisiyla Debian'in) `Apache 2' ile cikacagini, 1.x
serisinin terkedilecegini soyluyor.

--
roktas