sarge'a geri sayim: 2 hafta

DWN'de cikan bu haftaki sayida bakin ne guzel bir sey buldum:

http://lists.debian.org/debian-devel/2004/debian-devel-200401/msg00264.html

/* begin: ufak bir alinti */
    As this message shows, sarge is actually approaching release; if the
    lm-sensors, KDE, GNOME, and glibc issues were dealt with, sarge could
    probably be released for i386 in about *two weeks* (by removing remaining
    RC-buggy packages).
/* end: ufak bir alinti */

(yani yukaridaki yaziyi turkce bilmeyenlerin de anlayacagi sekle sokamaya calisacak olursam: 4-5 sorun disinda 2 haftaya kadar i386 mimarisi icin sarge stable olarak duyurulacak)

yalniz gelin gorun ki olan benim php4 paketime olmus gene:

/* begin: alinti */
php4:
  * Needs #225036 dealt with
/* end: alinti */

acaba php'yi ogrenmeye ve php bilgimi gelistirmeye harcadigim zamanimi perl'e mi adaysadim? gerci php'yi zor ogrenmis biri olarak ne derece perl ogrenebilirdim o da ayri bir lakirti ama...

neyse hepmizin gozu aydin
postanizda spam gibi durduysam affola
iyi calismalar