Re: WINDOWMAKER menu

* bilginx@boun.edu.tr <bilginx@boun.edu.tr> [2004-01-12 14:23:32+0000]
> Wmaker yukledim. Fakrt Wmaker menulerinde makinede yuklenmis tum uygulamalar
> gorunmuyor. Wmaker menulerine yukedigim tum uygulamalari nasil girerim.

Debian'in kullanilan pencere veya masaustu yoneticisinden bagimsiz olan
duzenli bir menu sistemi var, fakat sadece kayit yapan uygulamalar menu
hiyerarsisine girer.  Bircok program icin (ozellikle komut satiri
uygulamalari) menu anlamli olmadigindan gelistiricisi menu kayiti
yapmaz.  Kaydi olmayan fakat menuye girmesini uygun gordugunuz paketler
varsa bunlarla ilgili `wishlist' duzeyinde hata-bildiriminde
bulunabilirsiniz.