Re: [Fwd: Re: gnome'da farklı oturumlarda farklı envinronment ayarları ve ISO-8859-UTF8 çevirisi]

* Çağatay Tengiz <cagatay@tengiz.net> [2004-01-12 10:27:27+0200]
> Bir şey daha dikkatimi çekti Gnome'da LANG=tr_TR ve LC_MESSAGES=C olduğu
> halde Nautilus'un bazı menüleri Türkçe çıkıyor... :) Bu nasıl olabilir?
> Gnome-Türkçe ekibi tarafından yaratılan bir böcük müdür yoksa Nautilus
> ekibinin bir böcüğü müdür ? Onlara mı bildirmek gerekir?

Tuhaf bir durum hakikaten :-)  Ben de ayni durumu gozledim ve nautilus'a
simdi bir bug report yaptim.  Bu sorun `upstream' ile alakali ise (ki
muhtemelen oyle) GNOME ekibine iletirler.  Cevap icin su bagi takip
edelim:

	http://bugs.debian.org/nautilus

Bahsettiginiz diger sorunlari henuz inceleme firsatim olmadi, ilk
firsatta onlara da bakacagim.  Kimbilir oradan da bir bocuk
cikartabiliriz :-)