Debian dunyasina ilk adim!

Merhaba

Su ana kadar linux olarak Suse,Mandrake,Redhat,Gelecek2 vede Altlinux
kullandim(daha dogrusu kurdum ve basit ayarlari yaptim).Insallah simdide
Debain kullanmak istiyorum.Linuxle alakali cok fazla bilgi sahibi
olmasamda temel konulari sanirim biliyorum.Debian hakinda bir cok
arkadasim bana cok zor oldugunu soylesede.Ogrenmek istiyorum.Bunun icin
hangi sitelerden destek alabilirim? Vede bu konuda okuyabilecegim e-book
varmi?(ornegin ayarlarini nasil yaparim,Kernel vs..)
Sourceforge.comda debian isosunu buldum vede cdye yazdim.
http://markybobdeb.sourceforge.net/elf/files/netinst-2.2r4.iso 33440 kb
Ardindan bir kac deneme sonucunda zorda olsa bilgisayarima kurdum.Simdi
apt-get ile bir cok programi yukleyebiliyorum.Hatta 'apt-get install
kde' seklinde kde'yi kurdum.Ama startx komutunu verince xwindowsa
girmiyor.Vede apt-get upgrade yapinca kernel ile alakali bir hata verip
aptden cikiyor.Bu konuda bana yardimci olursaniz cok sevinirim.

Basarilar