Re: Linux Kernel upgrade sonrası network ayar sorunu

* Çağatay Tengiz <cagatay@tengiz.net> [2004-01-02 14:57:29+0200]
> Masaüstünde unstable kullanmayı seviyorum. Daha güncel paketler ile
> çalışma şansım oluyor. Genelde sistemi unstable'a elimle adım adım
> yükseltiyorum ve bir problem ile karşılaşmıyor(du)m... Bugüne kadar.

Zayif bir oneri olacaginin farkindayim ama sistemi adim adim
yukselttiginizi belirttiginizden (ki ben de oyle yapiyorum) aklima
geldi, `ifconfig'i de iceren `net-tools' paketi su an guncel durumda mi?
Bazen bu gecislerde eski paketlerle yeniler uyumlu calisamiyabiliyorlar.