Re: Ext3 file system

* Mehmet Turker <m@mturker.net> [2004-01-02 14:01:41+0200]
> R2 için hangi installation kernel i (vanilla, ide, bf24, compact) ext3 file
> system i destekliyor? bf24 kullanmak istemiyorum, çünkü upgrade i çok
> uğraştırıyor :) , Vanilla seçtim ama onda da sanki ext3 desteklenmiyor gibi
> modul olarak eklesem hangi modulü ekleyeceğim , efs mi?

bf24 disinda *saydiginiz* secenekler 2.2 serisi cekirdekler (2.2.20 ?)
ile aciyor ve 2.2'de ext3 secenegi yok diye biliyorum (2.2 ile devam
edilecekse kurulumdan sonra ext3 patch'i uygulamak gerekiyor.)  Bence
`bf24'den sasmayin, bahsettiginiz upgrade sorunu konusunda mutlaka
gozden kacan bir husus var.  `bf24' disindakiler de israrliysaniz
kurulum sonrasinda hemen 2.4'e upgrade edip `tune2fs -j /dev/hdxx' ile
journaling yapabilirsiniz.  (Tabii benim gibi `reiserfs' kullanmayi
tercih ediyor ve kurulumu mecburen ext2 olarak yapiyorsaniz boyle bir
sansiniz da olmuyor.)

--
roktas