Re: Debian Turkce desteginde mevcut durum -- cok uzun ileti

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2004-01-01 17:24:18+0200]

> Ciddiyetinden dolayı bu hata bildirimini konuyu daha derinlemesine bilen
> birilerinin doğrudan upstream'e yapmasını öneriyorum. Tüm Türkçe locale
> kullanan kullancıları ilgilendirdiğine göre LKD listelerinde gündeme
> getirilmesi gereken bir mesele bence. Bu konuda daha önce girişimde
> bulunmuş insanlar da olabilir. Orada bir anlaşmaya/sonuca varamazsak
> Debian hata takip sistemini deneriz. Ne dersiniz ?

*unstable/wine*i simdi denedim, locale sorunu yok.  Bu sorun baslangicta
vuku buluyordu, emin olmak icin internet'ten indirdigim Winzip ve bazi
simulasyon programlariyla (LTSpice) da deneme yaptim, hersey kusursuz
calisti.  Bu durumda `xine' kendi basina kaliyor...  `xine-ui' paketi de
yeni guncellenmis, upgrade ettim.  Changelog'da cok sayida
iyilestirmeden bahsedilmesine ragmen sonuc degismedi :-(