Re: Debian Turkce desteginde mevcut durum -- cok uzun ileti

On Mon, 29 Dec 2003 14:57:08 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> * Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2003-12-28 10:27:55+0200]

> Haklisin.  Ozgur, bu konuda rica etsem bir `bocuk bildirimi' yapabilir
> misin?

Ciddiyetinden dolayı bu hata bildirimini konuyu daha derinlemesine bilen
birilerinin doğrudan upstream'e yapmasını öneriyorum. Tüm Türkçe locale
kullanan kullancıları ilgilendirdiğine göre LKD listelerinde gündeme
getirilmesi gereken bir mesele bence. Bu konuda daha önce girişimde
bulunmuş insanlar da olabilir. Orada bir anlaşmaya/sonuca varamazsak
Debian hata takip sistemini deneriz. Ne dersiniz ?