Re: kolay flopy erisimi

Merhaba
Ben nautilus'u "-nodesktop " secenegi olmadan kullaniyorum ve sanki daha iyi
olyor. Extra bir desktop penceresi  aciliyor. Orda floppy cdrom vs gorunuyor.
Boylece surukleme yaparak floppy'ye dosya kopyalanabiliyor. Fakat nautilus
yakalasik 20-25MB memory goturuyor. Rox-filer'ise 7MB civari. Rox-filer'da
hangi dosyanin  hangi application ile acilacagi meselesi nautilus'a dore daha
zor.

Bilgin