Re: kolay flopy erisimi

gnome'un kendi "dosya gezgin"i vardir. bu durumda aynis seyi
uygulayabileniz icin ona benzer bir programi wmaker altinda kullanmaniz
gerekir. benim tavsiyem console tabanli mc, gtk ile calisan
endaveour II (ismi yanlis olabilir google'da 'end II file explorer'
diye aratirsaniz) ya da rox (http://rox.sourceforge.net/) olacak.

iyi calismalar