Re: Debian Turkce desteginde mevcut durum -- cok uzun ileti

> * xine: Yerelle uyumsuz.  Calistirmak icin `LC_ALL=C xine-ui'
> gerekiyor. Raporlanacak.

win32 codec kullanmazsam LC_CTYPE=tr_TR ile sorunsuz çalışıyor (testing
versiyonu). win32 codec kullanmaya çalıştığında program hata
vererek çıkıyor. Bunun için "env LC_CTYPE=C xine" oalrak çalışıtrmam
gerekiyor programı. Aynı davranışı derlediğim Mplayer'da da görüyorum.
Sorun sanırım win32 codecleri için wine kodunun kullanılması.
Tahminim doğruysa, wine'ı düzeltmediğimiz takdirde (hala
düzeltilmemişse elbette, xine eski bir kod kullanıyor olabilir)
problemin başka programlara da sıçrayacağını gösteriyor bu durum ne
yazık ki..

> * irssi-text:  Yerel ozurluydu, en son baktigimda sorun gormedim.

En son versiyonu (Sarge ve sid ortak) hala LC_CTYPE=tr_TR ile açılmıyor
bende.