Re: Debian Turkce desteginde mevcut durum -- cok uzun ileti

On Sun, 28 Dec 2003 03:12:02 +0200
Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net> wrote:

> Birde (sanırım bu bana özgü bir sorun :)) sylpheed ile gpg anahtarının
> parolasını girmek için çıkan pencerede parolayı girdikten sonra
> nümerik tuşların yanında bulunan "Enter" tuşunu kullanmaya
> çalıştığımda bunu tam olarak algılamıyor ve bunu parolanın devamıymış
> gibi kullanıyor, mandrake 9.2 de bu sorun yok. ha bu arada Debian sid
> kullanıyorum(wine kurmamı istemeyin)

Sylpheed-claws'ın Sid versiyonunu kullanıyorum (KDE 3.1 ile). "Enter"
tuşu hiç bir yerde "Return" işlevi görmüyor (Mail yazma penceresinde,
arama alanında, konfigürasyon pencerelerinde). Tuşa basıldığı zaman bir
kutucuk çıkıyor. "Böcük bildirimi" yazmak lazım bu problem için..