Re: Kernel seçimi

On Fri, 26 Dec 2003 22:20:32 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> Enver bey'in cevabinda bir typo var.

> sembolik baglama islemiyle uyumlu olarak /etc/lilo.conf'da:

> degil
> 		initrd=/boot/initrd.img

Benim woody makinemde initrd.img bağı / altında bulunuyor; öyleyse
yanlışlık "ln" satırında. Bu bağın doğru yerde olması sonraki
kernel paketi kurulumları için önemli.

Sonuç olarak doğru olan /etc/lilo.conf dosyasının uygun yerinde
initrd=/initrd.img satırının bulunması. Yukardaki ln
işleminin kurulmuş kernel paketi tarafından zaten yapılmış olması lazım.