Re: Kernel seçimi

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2003-12-25 21:15:01+0200]

> Merhaba Recai Oktaş,

Merhaba Ozgur,

> DSA 403-1'in güncellenen paketler listesi içerisinde bf2.4
> kernel varyasyonu bulunmuyor.

Pardon, burada bir -benden kaynaklanan bir- yanlis algilama oldu.
`bf2.4' vurgusuna ragmen yaptigin elestirinin Woody ile gelen 2.4.18
serisi ile alakali oldugunu dusundum (ki o listede 2.4.18 mevcut).
Asagidaki `apt-cache search'e bakacak olursak senin dogrudan
kernel-image-2.4.18-bf2.4'i kastettigin anlasiliyor.  Bu paketin
aciklamasindan bir alinti:

	NOTE: This package is primarily intended to be used as the
	initial installation kernel. You may go fine with it but if you
	need additional drivers or optimisation for your CPU type,
	please look at the other kernel-image-2.4.18-* packages.

Yazdiklarinda butunuyle haklisin.  Cevabimi geri alabilir miyim :-)

Cok guzel olur, merakla bekliyoruz.