Re: kernel-image-2.4.18-1-686 kurulumu

On Sun, 7 Dec 2003 00:29:06 +0200
Volkan YAZICI <volkany@phreaker.net> wrote:

> SIOCSIFADDR: No such device
> eth0: ERROR: while getting interface flags: No such device
>
> sisteme login olup ifconfig eth0 komutunu verdigimde ise
> No such device: /dev/eth0
> hatasi aldim.
>
> bunun ustune hemen bf2.4'teki ethernet modulumu buraya atip yoluma
> devam edeyim dedim ki ne goreyim bf2.4'te lsmod ciktisi icinde
> ethernet ile uzaktan yakindan alakali bir sey yok. yani driver
> cekirdege gomulmus halde. dmesg ciktisinda da fealnx.c ile baslayan
> satirlarda etherneti tanimis.

modprobe fealnx
komutunu denedin mi ? Eğer bu doğru modülse,

echo fealnx >> /etc/modules
komutunu kullanarak sonraki bootlarda da otomatik olarak yüklenmesini
sağlayabilirsin.

> [...]
> hem etherneti tanimadim diyor cekirdek hemde lspci ciktisinda
> listeliyor. iste bf2.4 ya da 1-686 da (her ikisinde de ayni ne de
> olsa) lspci -v ciktisi soyle.
>
> 00:0d.0 Ethernet controller: MYSON Technology Inc: Unknown device 0803
>         Subsystem: Surecom Technology: Unknown device 1320
>         Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 9
>         I/O ports at a400 [size=256]
>         Memory at df800000 (32-bit, non-prefetchable) [size=1K]
>         Expansion ROM at <unassigned> [disabled] [size=64K]
>         Capabilities: [88] Power Management version 2

Bu çok normal lspci sadece pci yolunda bulunan aygıtları gösterir pasif
olarak (adı üstünde). lspci çıktısında bir aygıtı görmen kernel'ın o
aygıt için destek içerdiği anlamına gelmez.

İyi çalışmalar..